Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Omlouvám se, ale hodně divně napsáno. Z tohoto článku si mohu vzít spoustu věcí a nakonec vlastně nevím, co jste tím chtěla říct - že si mám něco vygooglit?;-(

Já svou ženu u porodu podpořil a byl jsem u toho, když se narodil syn a byl jsem šťastný.:-)

1 0
možnosti

Pani Antalová, v mnohém s Vámi naprosto souhlasím. Jen bych osobně zvolila jinou formu, přestože máte pravdu a nejspíše chápu proč jste tuto formu zvolila, můžete právě touto formou dost lidí od přemýšlení odradit a tím celé věci naopak uškodit. Nicméně, obdivuji Vaší odvahu a přímostčarost.

1 1
možnosti

Zvolila takovou formu, protože to fanatičky jejího kalibru dělají....

Milá paní Novotná, dle příspěvku se nejspíš považujete za tu "přemýšlející" ...O.K., tak jednou u toho svého přemýšlení zvedněte zadek a jděte se podívat do porodnic, nebo si "vypněte selekci" a popřemýšlejte i o případech, kdy byla porodnice po jiném přemýšlení, nejlepší volba, protože přírodě nešéfuje nikdo (a navíc tam neprobíhalo to, co tady autorka vypotila).

A také třeba víra v to, že alternativní PA nemůže (oproti "zlému" doktorovi) něco po...., mě nepřestane fascinovat, (jako fakt, že na ty zlé bílé pláště se nakonec spoléhá). Stejně jako že při průšvihu "sluníčková PA dělala co mohla", doktor ne, ten to nejspíš ještě zavinil...jo, jo to se ták přemýšlí.... až se ztratí zdravý selský.

Btw: viděla jsem video s alternativní paní rodící u potůčku, a nevím zda jí držel u hlavy někdo tu Antalové pistoli, ale popocházela si a nakonec rodila na zádech, tedy spíše jakoby v polosedě, rukama se držela stehen...- naprosto stejně, jako já - ale V PORODNICI. (Ale kdyby holka začala post krvácet jako já, měla by to na sál asi kapku dál, než já...)

2 0
možnosti

Když rodila moje žena, byl jsem u porodu. První fáze trvala 12 hodin, a pak se to najednou zvrtlo. Akutní SC a i tak to bylo jen tak tak. Navíc měl malý pupeční šňůru okolo krku. 

Pokud by tedy moje žena rodila do potoka, jako bláznivá Antalová, měl jsem místo ženy a dítěte jen jednu černou a jednu malou bílou rakev...

5 1
možnosti
Foto

Teď zas nějaká dobrodružka v Beskydech rodila doma..a po porodu začala dost krvácet. Ještě byla ráda za rychlou lékařskou pomoc, včetně vrtulníku. Nechala bych jí zaplatit náklady:-/

1 1
možnosti

Autorko, vy jste duševně nemocná?

Byl jsem u porodu obou našich dětí a obě ihned po porodu putovaly na prsa své matky.

Ani potom nebyly nikam odneseny a své první dny trávily s matkou.

Nevím, kam na ty vaše názory chodíte, asi jste pod vlivem nadsamce Járy.

Doufám, že vás žádná ze čtenářek nebere vážně.Rv

6 1
možnosti

Ano, milí muži, pokud vašim ženám dočasně "hráblo" (může být, hormony dělají své), tak je prosím nenechte prasit takovýmihle šarlatány, kteří nabízejí místo porodu orgasmus. Při porodu budou vaše ženy potřebovat nejvíc ze všeho podporu lékaře pro případ, že se to zvrtne do komplikací s možnými smrtelnými následky - a ne tyhle vyvolávače deště a prodavače snů.

20 2
možnosti

Milí muži, tak jako si nenecháte ničit své automobily a motorky, nenechte si ničit ani své ženy. Je to přeci váš majetek a o ten je třeba pečovat stejně jako o výše zmíněné stroje ty byste taky nikomu nepůjčili. Vaše těžce zkoušené ženy vám budou vděčny, neboť samy nevědí co chtějí a čekají až jim to Ta, která porodila do potoka poradí. A pokud nevíte jak Ten, který je v lese jako doma by mohl vyprávět.

12 1
možnosti

Teď jste objevila něco, co mi v mém prvotním zděšením autorkou a jejím šíleným textem uniklo. Ona si úžasně protiřečí. Máte bod. :-) R^

2 0
možnosti

M32a62r62t14i27n 33H98o18c18h

30. 7. 2014 17:54

Naprosto s vámi souhlasím R^

A to kvičení ovčanů, kteří ještě neví, která bije si moc užívám :-)

2 0
možnosti
Foto

Nejdřív jsem četla diskusi. Až potom blog. Mám k němu jen toto: RvRvRv Ostatní již bylo vyřčeno v diskusi.

2 1
možnosti

D33a10n 36J65a87n

30. 7. 2014 16:13

Nakonec proč né bude úmrtnost 50 na 50 a všichni budem spokojení ... inu doma to lze zachránit vcelku snadně že :-)

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS