Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

smutné....proč jste tak afektovaná? proč jste tak "sprostá"?...mimochodem, já jsem porodila dvě děti v porodnici a rozhodně !! si nemyslím, že by mě tam zprasili. Vše probíhalo bezvadně, byť porod trval dlouhých 12 hodin a přístup lékařů byl perfektní. Jste zaujatá a chybí Vám odstup a nadhled. Rv. Je mi Vás líto

10 0
možnosti
FS

"Máme" podobnou zkušenost. Souhlasím až na poslední větu. Mně jí líto není. Mě neskutečně se... irituje.

2 0
možnosti
Foto

Hm, doufám, že vašimi názory se budoucí maminky nenechají prasit.

15 2
možnosti
FS

Obávám se, Vandy, že něktreé nechají. Tahle osoba je totiž tzv. koučka.

http://www.ivanaantalova.cz

Něco příšerného!

10 1
možnosti
Foto

J39a49n17a 67M56a32j51o32v72á

29. 7. 2014 17:55

Nahlédla jsem do článku v zásadě proto, že mi špatné používání zájmena vaše - své (muži by si měli chrání své ženy) kroutí ušima.

Pak jsem četla a měla chuť vyvracet úlety. A nakonec článek prohlédla bez ohledu na fakta. Je agresivní, exaltovaný a poměrně vulgární.

Pokud takto žena nabádá muže k péči o své ženy u porodu společného dítěte, asi lze jen s obtížemi hledat sebereflexi a tedy i možnost diskuse.

Tak snad Vás ani ženské ani chlapi nebudou brát vážně.

(A propos, lidé, kteří prožívají svůj vztah s touhou, přitažlivostí a respektem, se obvykle milují. A to i muži.).

10 0
možnosti
DK

Škoda, že většina ani tento výkřik nepochopí. :-( Já vám tímto za článek děkuji, třeba manžel konečně uvěří tomu, že nejde jen o to, že tu jsme zdraví fyzicky.....

1 4
možnosti
Foto

K90a19r60e70l 50M85á20d39l40e

29. 7. 2014 17:59

Určitě bychom se ten výkřik aspoň snažili pochopit, kdyby tam bylo něco konkrétního. Jenže ať se snažím, jak se snažím, já tam nemůžu najít jedinou informaci, jenom pocity.

4 0
možnosti
Foto

Já teda od porodnice čekala, že mi tam pomůžou bezpečně a v klidu porodit moje děti. Nikoliv, že přede mnou lékař poklekne jako před bohyní. Asi taky díky tomu vzpomínám na své porody v dobrém. Císařský řez, pokud se používá adekvátně, není zlo, ale často jediná možnost, aby matku a dítě nemuseli vynést nohama napřed. Vždycky mi připadá zvláštní, když se někdo domáhá pokory u lékařů, ale sám jí nemá ani špetku.

31 0
možnosti
FS

Já tedy nevzpomínám přímo na své, ale jinak naprosto souhlasím, milá kolegyně. R^

btw, co se týká toho císaře, bez něj bych neměl vnučku. Proto jsem na tyhle lesany obzvlášť alergický.

10 1
možnosti
MM

S hlavní myšlenkou článku souhlasím, s jeho formou ne. Vulgarismy si příště odpusťte.. Každopádně, mnoha ženám (a mužům) současný stav českého porodnictví vyhovuje. Problém je, že ti, kteří mají trochu jinou představu a požadavky, nemají na výběr. Na porody doma se u nás nahlíží jako na zločin. Ani porodní domy, které jsou v západní Evropě běžné, u nás nejsou povolené. I když se přístup porodnic v posledních letech zlepšil, stále ještě převládá postoj, který ženu s porodním plánem, odmítající epidural, oxytocin, nástřih hráze apod., považuje v lepším případě za exota, v horším za problémovou pacientku, které je nutné dát jasně najevo, kdo je tu pánem a kdo rozhoduje o tom, jak má rodit. Porod koncem pánevním se už takřka nepraktikuje (snad jen v Hořovicích) a ženy jsou automaticky posílány na císař. Porod jinak než v leže je v českých porodnicích nepřístupný luxus. To, co se často děje na oddělení šestinedělí, je další samostatnou kapitolou. Ženy bývají často zbytečně stresováni kvůli kojení, když děti ztrácejí na váze více, než by podle tabulek měly atd. Mé kamarádce dokonce hrozili velmi "ohleduplně a empaticky" sociálkou, když její miminko bylo svou váhou pár gramů pod tabulkou a ona odmítala umělé příkrmy.

5 7
možnosti
Foto

Přesně... a to nezmiňuji ty paradoxy, že např. v dnes již neaktivní branýsské porodnici matky mající přebytky mateřiny své mléko vylévaly do umyvadel a její spolubydlící, kterým se kojení nedařilo, přikrmovaly Nutrilonem... ať žije logika!

0 0
možnosti
Foto

Měla jsem ve své naivitě a neznalosti štěstí na "lesanskou" porodnici, tudíž mě nikdo nezprasil :-) - žel co mě (v tu chvíli, kdy jsem si připadala jako hrdina dne, že jsem bez cizí pomoci a zásahů byla schopna porodit naše dítě) totálně odrovnalo, bylo, že když během poporodní seznamovací dvouhodinovky s miminem prošel kolem službu sloužící lékař (který po porodu jen kontroloval, zda se placenta vyloučila celá a zda nemám porodní poranění), tak manžel vyskočil, potřásal mu pravicí se slovy: "Pane doktore, moc Vám děkuju!" - dodnes nechápu, proč děkoval doktorovi a ne své ženě... :-/

4 6
možnosti
JN

Možná vám poděkoval už dříve a vy jste to nepostřehla. To se někdy stává.

1 1
možnosti
Foto

Rodila jsem dvakrát, v porodnici a necítila jsem se být "ničená", právě naopak, oba porody byly úžasnými zážitky. Mám dvě, nyní již dospělé, zdravé děti. Dcera rodile v téže porodnici a "ničná" také nebyla.

12 0
možnosti
Foto

:) Orgasmus s miminkem...nemá to něco společného s pedofilií?:)

7 1
možnosti
Foto

Spíš si někdo plete hrušky s jabkama a soulož s porodem. Už třeba jen to tvrzení, že člověk potřebuje na porod stejný prostředí, jako na sex. Ani nechci domejšlet, kde všude by se pak muselo rodit....

17 1
možnosti
PT

Výkřik typické „Lesany“. 

Milá paní (slečno) Ivano. Porodnici si můžete vybrat tu, která Vám nejvíce vyhovuje. Stačí nebýt líná a hledat.

Jinak když pominu formu sdělení, tak zhruba tuším, co jste nám chtěla říci. Nicméně i u porodu platí: Jaký si to uděláš (myšleno zařídíš, vykomunikuješ), takový to máš.

2 2
možnosti
Foto

Vážený pane,podle čeho chcete tu porodnici vybírat?My pečlivě vybírali,vybrali baby friendly hospital a nakonec odešli jak zpráskaní psi.Tedy pes a kočka:-) Komunikovali jsme jak mohli,měli porodní plán a stejně to nebylo tak jak jsme chtěli.A věřte tomu, že v momentě porodu moc komiunikativní nebudete.

2 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2733x
https://ivanaantalova.wixsite.com/pivilka-ivka

Seznam rubrik