Ivana Antalová

https://ivanaantalova.wixsite.com/pivilka-ivka
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2733x

Seznam rubrik

Ivana Antalová

Nenuťte ženy rodit doma

Vraťte porody do rukou těhotných žen a porodních asistentek. Věřte, že tím přispějete ke štěstí rodin, k sebevědomí žen jako matek.

31.10.2018 v 23:30 | Karma: 14,12 | Přečteno: 1018x | Diskuse| Občanské aktivity

Ivana Antalová

SpongeBob v ponožkách

Jen tak pro radost :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

5.11.2015 v 11:49 | Karma: 8,75 | Přečteno: 604x | Diskuse| Letní povídka

Ivana Antalová

Moje zpětná vazba nemocnici, ve které jsem se narodila.

Vážený pane Březino, vážený pane Petrželko, obracím se na vás se zpětnou vazbou jako na nynější primáře gynekologicko-porodnického a dětského oddělení nemocnice v Uherském Hradišti, nemocnice, ve které jsem se narodila, a ve které se narodila také moje starší sestra a můj mladší bratr. Budu ráda, pokud vám tato moje zpráva bude positivní inspirací pro vaši činnost poskytovatelů zdravotních služeb, zejména k tomu, aby se každé ženě dostalo podpory porodit co nejlépe a každému dítěti podpory využívat uzdravující mateřskou náruč co nejvíce.

15.9.2014 v 8:33 | Karma: 18,44 | Přečteno: 1599x | Diskuse| Osobní

Ivana Antalová

Ze sukní do kalhot a zpět

... aneb na vlastních nohou rodit do vlastní náruče. Když byla moje maminka mladá, nosila většinou šaty nebo sukně. Doma mám schovanou fotku, na které je vyfocena v šatech, a poprvé těhotná. Na této fotce je také můj tatínek. Fotograf je zvěčnil rozesmáté a tak, že to vypadá, jakoby tatínek dával mamince pěstí do břicha.

17.6.2013 v 20:00 | Karma: 21,99 | Přečteno: 2085x | Diskuse| Ona