Diskuse

Otevřený dopis zaměstnancům neonatologických oddělení v ČR

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za odpověď. Pevně doufejme, že se tento přístup brzo dostane i do českých nemocnic.

0 0
možnosti

Četla jsem Váš příběh pro Ivanu a je mi z toho všeho úzko. Ani já jsem se nenarodila moc ukázkově (a maminka o svém porodu mluví v sebeobraně formou veselé historky), ale své děti jsem porodila přirozeně a v porodnici. Nerozumím jedné věci - porodila jste velmi nedonošené dítě, na jednu stranu jste asi vděčná personálu za záchranu (což z blogu není patrné), ale na stranu druhou tvrdíte, že byste to zvládla líp? Bez inkubátoru, přístrojů, medikace a zkušeností těch, kteří o Vaše dítě pečovali? Jak?

0 0
možnosti
Foto

Vážená paní Starečková, děkuji Vám za Váš komentář k mému článku. Máte pravdu,že se moje dcera narodila tak brzy, že kromě mé péče (jejíž některé části v dopise konkrétně vyjmenovávám) potřebovala ke svému dalšímu zdárnému vývoji také technické vymoženosti a odbornou péči, kterou nabízí neonatologická pracoviště, za což vyjadřuji svou úctu i respekt k práci zaměstnanců těchto oddělení i v tomto mém dopise. 

Váš příspěvek mne navedl k zamyšlení se nad tím, že ve světe existují nemocnice, které provozují metodu doporučovanou světovou zdravotnickou organizací (WHO) KMC (kangaroomothercare), kdy jsou rodiče vedle podpory v péči o své dítě a matky v kojení, také podporováni v kontinuálním kontaktu kůže na kůži co nejdříve se svým dítětem, díky tomuto kontaktu i extrémně předčasně narozené děti skvěle prospívají, neboť důvodem nestability takového dítěte může být právě chybějící kontakt kůže na kůži s vlastní matkou či otcem, více zde: http://kangaroomothercare.com/   

Mějte se hezky. Ivana

1 1
možnosti