Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BP

Pro Krista pána -já myslel,že tyhle vlezdo.....ské častušky jsou už minulostí ...

To bych tedy opravdu nečekal - takovýto servilní výblitek ....

13 6
možnosti
PK

Kdepak, to teprve začne ...

2 3
možnosti
Foto

zajímala by mě Vaše definice "zodpovědnosti" a "populismu" ;-D

6 2
možnosti
PV

Dekuji za vecerni pobaveni, ted uz skouknu jen nejaky pecko a jdu spat.

4 3
možnosti
RK

Zemanův volič se nezapře:-)

7 7
možnosti
Foto

R25o77m32a26n 28K60o71z38e86l

13. 1. 2013 22:18

Co myslíte těmi nepopulárními, ale prospěšnými změnami? Zvyšování daní, proti kterému TOP 09 před volbami tak brojila nebo buzeraci živnostníků, Hegerovy nesmysly v restauracích? To snad ne.

A i kdyby - vážně si myslíte, že to Schwarzenberg z pozice nastrčeného předsedy maskota, nějak ovlivňoval? Program TOP 09 nevytvářel, přiznal se, že ho ani dobře nezná a i dnes se snaží držet stranou a příliš se do toho nenamočit...má naučenou frázi, že někdo musí dělat nepopulární věci...ani si teda moc nedovedu představit, jak tyto věci obšírně a SROZUMITELNĚ vysvětluje.

10 3
možnosti
PS

Ja myslim ze to tu neschyta. Jen by mne zajimalo, jak si autorka predstavuje takove slovo "zodpovednost". Protoze kdyz se podivam na Schwarzenberga i Zemana, tak oba maji stejne spiny a spinavcu za sebou a tezko se hodnoti kdo je "zodpovednejsi", kdyz dokaze zit a kryt takove lidi jako Kalousek nebo Slouf.....Ja osobne se asi nakonec z tech 2 spatnych voleb priklonim preci jenom k Zemanovi, protoze preci jen Kalousek, Bakala apod. jsou podle mne horsi nez Zemanova parta a navic Zeman preci jenom ma pro mne citelnejsi nazory (i kdyz s nekterymi nesouhlasim), zatimco u Karla nevim co a jak bude delat.

Jenom na okraj - co se tyce TGM tradic - tak Havel podle mne temer na zadne tradice TGM nenavazal - to je jen medialni obraz pro neznale TGM. Uz muj ded, ktery jeste Masaryka zazil tak byl na tato srovnavani Havla s TGM trochu alergicky, protoze Havel TGM nesahal ani po kotniky ani moralne ani nazorove.

14 2
možnosti
JR

Já jsem Vám dal karmu, ale určitě to tady pěkně schytáte ;-)

7 9
možnosti
SB

mOŽNÁ TO PANÍ AUTORKA NESCHYTÁ TADY, NÝBRŽ OD SVÝCH DĚTÍ, AŽ SE JÍ JEDNOU BUDOU PTÁT, JAK MOHLA VOLIT TAKOVÉHO PATOLÍZALA eVROPSKÉ UNIE.

9 6
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2733x
https://ivanaantalova.wixsite.com/pivilka-ivka

Seznam rubrik