Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

no nevím, sestřičky taky nejsou zavřené jen v nemocnici, taky vychází ven do chřipky, nebo ne? pokud jsou ony schopné se vydesinfikovat tak, aby mohly k dětem, proč by nemohly maminky, pokud by dodržovaly stejná pravidla? já si ani nedovedu představit, jak bych se cítila, pokud by mi zakázali vidět moje novorozené dítě.

6 3
možnosti

nebo jsem přehlédla, že je maminka nemocná?

5 2
možnosti

Vy patříte nejspíš k těm alternativním bojovnicím, jejichž jedinou kvalifikací je porod vlastního dítěte a četba populárně naučné literatury. Pak už víte o novorozencích víc, než všichni doktoři dohromady.

Pokud jste neonatoložka s dvaceliletou praxí, ráda se vám omluvím.

4 5
možnosti

Přes averzi k bílým plášťům nevidíte "les". Neskutečné.:-/ Rozhodně raději "zdravý selský", než takhle "alternativní".

Jestli byste byly takové "bijky", kdybyste měly opečovávat miminka na takovém oddělení a viděly, co hnus jako chřipka s takovým miminkem dokáže, včetně toho nejhoršího, co se bohužel děje - prostě to, co ten personál. Možná by alespoň pár z vás došlo, k čemu jsou taková opatření, když už to neumíte domyslet bez toho. Fakt to není kvůli tomu, že "zlí" doktoři chtějí krátit na právech matky...

4 4
možnosti
Foto

J55a22n 80A13n15d33r55l65e

9. 2. 2013 15:02

To by si tehdy pred 8 lety mohli zkusit me nepustit k detem, kdyz s nima Zuzka byla mesic po porodu v nemocnici! Ale jen jednou... Fakt neverim...!!;-ORv;-O

2 6
možnosti
Foto

J12a30n 12A85n70d48r71l27e

9. 2. 2013 15:16

musim se priznat, ze jsem se s reakci trochu unahlil, nejak jsem preskocil tu virozni situaci , moje chyba... v tom pripade je ochrana novorozencu samozrejme na miste....jen se ptam, proc neni matka u ditete v nemocnici trvale?

5 4
možnosti

Škoda, že Herodes nežil v dnešní době. Stačilo by mu založit občanské sdružení, vyvinout nějakou nátlakovou akci na ředitele betlémské porodnice. Pustil by tam nějakého nakaženého a viry by se už postaraly o všechno. :-)

3 5
možnosti
Foto

Co my víme, kam až dosáhnou Herodesovy geny...On to aspoň přesně pojmenoval, teď se tomu říká tak ušlechtile, že to může leckoho zmást...

2 6
možnosti

Bezpečnostní pravidla platí pro všechny, co chcete, vyřvat si zase nějaké prolomení pravidel na úkor ostatních? Jak k tomu přijdou maminky těch dětí, které třebas nakazíte?;-ORv

3 5
možnosti
Foto

Jsem, paní lektorko, zvědavá na odpověď p. ředitele.

Doufám, že nás s ní seznámíte.

4 2
možnosti
Foto

V době zvýšeného výskytu virových onemocnění  je zákaz návštěv zcela na místě i na ostatních odděleních, natož na novorozenecké JIPce! Měla jsem dítě v inkubátoru cca 4 měsíce, a v životě by mě nenapadlo vymáhat cokoli proti lékařským nařízením a doporučením. Naopak jsem sama při sebemenším náznaku třeba škrábání v krku na Jipku nešla, neb jsem nechtěla ohrozit svoje ani další děti případnou infekcí, která by pro ně mohla mít fatální následky...A to, že "přece nejste návštěva", nehraje v kapénkovém přenose žádnou roli, tomu věřte.

7 7
možnosti
Foto

Právě proto, že i ošetřující a další personál, jakož i nemocniční prostředí jsou potenciálním nosičem nákazy, je nutné podporovat rodiče v kontaktu a péči o jejich děti. Vlastní rodiče jsou pro dítě zdroj uzdravující síly a energie, vytváří dítěti pocit bezpečí. Maximálním kontaktem kůže dítěte s kůží matky dochází u matky k tvorbě mateřského mléka s optimálním složením, které dítě živí, chrání i léčí, v období epidemií obzvlášť. Dostatečně podpoření rodiče pečují o dítě nejlépe.

7 5
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2733x
https://ivanaantalova.wixsite.com/pivilka-ivka

Seznam rubrik