Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J89a49n56a 89M37a14j92o48v73á

18. 6. 2013 21:22

Věřím, že to myslíte dobře...a věřím, že ve vašem světě jsou toto pravdy. Ale už vám nevěřím radost ze života a vědomí, že jste schopna odhadnout co je rozumné a "zdravé", ať už jde o možnost zvážit riziko, nebo respektovat život v jeho celku. Všichni jsme nějak nepochopeni a vy budete hodně - to je prostá otázka hodnot.

x

Jen byste mohla zvážit, jestli je rozumné touhle rádobyfilozofií mást další důvěřivé ženy. To už nejspíš není fér. Za mneRv.

4 0
možnosti

Promiňte, Jano, ale zde jste zbytečně naivní a "dobrotivá". Ona to totiž Antalová nemyslí ani dobře. Pouze jako kšeft. Což je hnusné.

Stačí se podívat na její web http://www.ivanaantalova.cz/moje-nabidka2/

5 0
možnosti
Foto

J63a10n73a 77M54a60j24o65v55á

18. 6. 2013 22:07

Možná ano...je to asi tím, že mám taky své "tiché kouty" v nichž bydlí cosi z prabáby - kořenářky. A často se setkávám s lidmi, kteří věří kdečemu a občas je to hodně staví tak nějak na okraj. A Alena vidí svět hodně černě a udělala si z toho až božstvo. Ale máte pravdu - to božstvo přetavila v kšeft - proto můj druhý odstavec a palec dolů. Nejspíš jsem ho použila poprvé. Ona se ve mně ta dětská sestra, která v minulosti "ofukovala" kilová miminka (ale i ta zdravá) prostě nezapře a "rejžování" na naivitě matek, které je navíc nebezpečné, mi setsakra vadí.

3 0
možnosti

Ale jo, jenže prabába kořenářka a ty Antalový kecy jako "energy-streaming" a podobné, to je sakra rozdíl.

PS: Sám jsem občas "pradědědek bylinář"

6 0
možnosti
Foto

J85a16n92a 89M63a35j48o86v59á

18. 6. 2013 22:24

Františku, já už jsem tak nějak pamětnice a v tom zdravotnictví jsem, pravda, z řady důvodů nepobyla...ale měla jsem tu příležitost být u poměrně velkých změn a bylo to hrozně zajímavé, doba se opravdu hodně lámala a vyvíjela. Nevadí mi nadstandardy, placené služby, nic. Jsem v zásadě konzervativní a hluboce respektuji lidské svobody - dokud nenarušují svobody jiných.  Ale neprofesionalitu doslova nesnáším. Nejen ve věcech zdraví, kde je zvláště citlivá, ale vlastně vždycky a všude. Jenže to k tomuhle článku asi nepatří. Ani ty prababičky :-). Tak už jsem zticha :-)

1 0
možnosti

Píšete: "Ale neprofesionalitu doslova nesnáším. Nejen ve věcech zdraví, kde je zvláště citlivá...."

To je přesně ono. A k článku to sakra patří!

Nu, mohla by se nám vyjádřit i kovaná odbornice Antalová. Zatím nám jen sdělila, že: "Naše životy ovlivňuje spousta věcí na celé linii času, které si nepamatujeme". To by stálo za rozbor. :-)

1 0
možnosti
Foto

J72a72n59a 66M16a60j13o59v21á

18. 6. 2013 22:54

No právě - takové občas potkávám. Pokud to nevnucují ostatním a jen tak žijí, je to jejich věc. Což tady už není :-(

1 0
možnosti
Foto

J69a12n66a 48M63a77j84o78v45á

18. 6. 2013 22:08

Ale  - samozřejmě prominuto krásným velkým plusem ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2733x
https://ivanaantalova.wixsite.com/pivilka-ivka

Seznam rubrik